Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Kasım 2014 Cumartesi

teneke çalmak > plastik kovayla temizlik yapmak

Konuşurken duvarlarını yıkıyorum, doğrudur. Bana gıcık oluyor, beni boğmak istiyorsundur; bu da doğrudur. Ne hakla diyorsundur;  yine doğrudur. Seni sevmek istiyorumdur, bunu Pisagor üzerinden anlatıyorumdur. Göğe, kör olmadığı için bakabilen şanslı seni, şarkı söyleyebilen seni, ideolojilere tutunmayan seni, adı olmayan seni, geçmişi ve tecrübeleri olmayan seni, kötü ve samimi cümleleri beceriksizce ardarda sıralayan seni sevmek istiyorumdur. Çoğunlukla en basit şeyi en zor yoldan anlatıyorum, biliyorumdur. Aramızda hiçbir şey eksik kalmasın, hiçbir şey eğreti durmasın içindir. Biliyorumdur ki,  sevmek, sevmeyi  istemek ölüme kafa tutmaktır. Bak sana söyliyim: en haklı savaştır bu. Sonra, sevdiklerimin sevilmeyi istemesi bu savaşın ne denli haklı olduğunun göstergesidir. Ne çok olduğumun, ne çok olduğunun, ne çok olduğumuzun... Sonra anlatıyorumdur ben, karnımı , göğsümü açarak anlatıyorumdur  hem. Anlamaya hali olmalı insanın, doğruyu duymaya iki kere hali olmalı diyorumdur. Sıkıldım birbirlerine anlayış gösteren kibar budalalardan. Aşık olmak istiyorum ben. Bu ölümlü hayatı onunla taçlandırmak, onurlandırmak istiyorum. Zaman dediğin nedir ki; topla tüm yaşadıklarını bir adamlık ömür çıkmaz senden. Yazık diyorum, üzülüyorum.  Kafa sallıyor o sevdiklerim içinden sevilmek isteyenler. Anladıklarını sanıyorum… Sanıyorum ki, kendilerini “bende”  görmekten ziyade “beni” görmek niyetindeler. Açıyorum göğsümü, öyle ki göğe dokunuyor sözcüklerim. Bir köpek uluyor ya hani, o köpeği pas geçip aynı anda  yataklarına giriyor insanlar. Ve iki kişilik yatakların “tam ortası”, üretici tarafından iade alınacak kadar yenidir ya hani. Sevişmek değildir, sevmek değildir, birinin nefesinde yok olmak, yeniden doğmak değildir ve yine de bu kof birlikteliğe prangalanmıştır hani insanlar ayak bileklerinden. "Bu, bir öpüşmenin içine yüzlerce kilometre mesafe koymak ve aşkın orta yerine tükürmektir" desem, anında doğurganlığım ya da aklıbaşındalığım sorgulanır hani. Oysa aşk molasızdır ve her daim tek kişilik yataklarda sevişir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder