Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Ekim 2014 Çarşamba

bir kötürüm olarak olimpiyatlarda nasıl madalya aldım?

diğerlerine İYİ hissettirerek İYİ hissettin- İYİLİK!
diğerlerine KÖTÜ hissettirerek İYİ hissettin-KÖTÜLÜK!
şimdi elimdeki şapkadan, bir KÖTÜ iyilikten- İYİ bir kötülük çıkardım say!
altımilyarlık bir yuvarlağı, nasıl boktan eşkenar bir üçgene kondurdum; kör’dün mü?
bir vardın bir yoktun schrödinger abi!
milyarlarca milyar infilak, senin fukara düş dolgularına kıkırdarken
yıldızlar karikatür çizer - evren kendini doğurup/ kendini boğazlarken
ve kıçın evrende ciddi bir boşluğu doldurduğunu düşünürken
/ki;düşünen yerin daima kıçındır/
İYİLİK; ne hissettiğinin çürümüşlüğü üzerinden ödüllendirdi seni
yani kendini öldürme diye kıçını yamadı evren
ve dökülüverdi tanımlar köpek dişlerinden
ki ; köpek dişlerin aç kalmaman içindir!
bunu anlıyor musun?
yani ”İYİLİK" dediğin, başkalarının leşiyle karnını doyurman dışında
kocaman bir HİÇ'tir!
kötü hissettiğin iyiliklerde saklıdır GERÇEK!
bu tralallam da okunup geçilecektir; biliyorum.
bana, KÖTÜ bir iyilik, kendine İYİ bir kötülük yap!
okuyup GEÇME bunu!
bunu GEÇİP oku!
“anladım “bir yanılsamadır/
anladığını anladığımda  anla-! öyle geç!
bu yazdıklarım ,
insanı unuttuğun yere dönüp,
kafanı kıçının içinden çıkararak
evren'e gecikmiş borcunu ödemen İÇİNdir!

1 yorum:

  1. üç derste kötü olma kursu var lakin biraz pahalı... canım kardeşimdeki sahneyi düşün.

    YanıtlaSil